Honda Odyssey Forum banner

2006 EX-L - Vervangend kussen voor de middelste rij, middelste stoel ('jump seat')

4K views 4 replies 5 participants last post by  FredJohnsonInc  
#1 ·
We hebben onze Odyssey ongeveer 3 jaar geleden tweedehands gekocht. Hij kwam met de stoel, maar zonder het kussen voor de bodem (de rugleuning lijkt ingebouwd).

Google vond een vergelijkbare thread van een paar jaar geleden, maar geen duidelijk antwoord.

Wat is mijn beste optie om een vervangend zitkussen voor de bodem te krijgen? Kent iemand van derden? Ebay lijkt schaars, tenzij ik de hele stoel wil (wat ik niet wil). Het maakt me niet uit of het overeenkomt met het bestaande interieur. Ik heb er gewoon een nodig voor een van de kinderen op lange reizen waarbij de rugleuning plaatsmaakt voor opslag.

Bonusvraag - de optionele veiligheidsgordel voor die stoel komt van het plafond en klikt in een klein vergrendelingsapparaat voor de hoofdgordel. Op een youtube-video staat dat ik een 'sleutel' nodig heb om hem er weer uit te halen om op te bergen. Is dat gewoon de normale autosleutel, of heb ik een speciale tool nodig?

Bedankt!

#2 ·
De sleutel van de bestelwagen werkt op de veiligheidsgordel. Wat het kussen betreft, is Ebay waarschijnlijk je beste gok. De complete klapstoelen en soms ook de kussens staan daar vaak.

#3 ·
x2 voor eBay. Er zijn er veel op. Hier zijn een paar voorbeelden.

Leer

Stof