Honda Odyssey Forum banner

2013 EX-L gracenote/dashboard upgrade?

8.2K views 9 replies 6 participants last post by  bigceeloc  
#1 ·
Hallo mensen,

Nieuwe eigenaar van een gebruikte Odyssey uit 2013, ik vind hem erg leuk en ben erg blij met mijn aankoop. Ik heb overal op deze site gezocht en ik kan mijn exacte antwoord niet vinden (alles wijst op "nee"). Ik wil graag weten of er upgrades zijn voor de EX-L audio/dashboard voor de Odyssey? Ik heb niet de RES of de NAV, alleen het basis Bluetooth-systeem.

Ik zie op de Honda-site dat je je Gracenote kunt upgraden met een USB, maar ik kan niet vinden waar dat is (of dat ik die optie heb). Kan iemand me helpen met het vinden van een ja/nee-antwoord hierop? Ik wil graag alle onderdelen van de software upgraden die ik kan (of hacken, ik ken de weg in de technologie wel redelijk goed), maar het vinden van de antwoorden heeft me een beetje in verwarring gebracht.

Bedankt!

#4 ·
Download de gracenote-update van de Honda Owners-site. Ik denk dat je het bestand moet uitpakken en op de root (niet in een map) van een USB-flashdrive moet plaatsen. Plaats de flashdrive in de USB (in het dashboardkastje) Navigeer in het setup-menu om de Gracenote-database bij te werken. Als deze al up-to-date is, kun je deze niet updaten. Dit zijn ruwe instructies uit mijn geheugen, aangezien ik mijn 13 niet meer heb met de gracenote-database.

#5 ·
Navigeer in het setup-menu om de Gracenote-database bij te werken. Als deze al up-to-date is, kunt u deze niet bijwerken.
Dit is het gedeelte dat ik om de een of andere reden niet kan vinden. Wanneer ik de bestanden op de USB-stick laad, USB selecteer, is er geen "update gracenote" of zelfs "gracenote is up-to-date", alleen "geen muziek".

Dat is waar ik perplex over sta.