Honda Odyssey Forum banner
161 - 180 of 293 Posts
Misschien voor belastingen. Maar in mijn staat zijn de belastingen op de touring ongeveer $4100. Dat zou dus betekenen dat ik $8000 korting van de adviesprijs nodig zou hebben, wat volgens mij niet haalbaar is
Toen ik mijn 2018 Odyssey kocht, betaalde ik $36.500 OTD, wat de dealer $2000 winst opleverde. Nu zijn de prijzen voor auto's een stuk duurder, maar ik schat dat de kosten voor de dealer ongeveer 40.000 dollar bedragen, afhankelijk van het model. Kijk of je de dealer zover kunt krijgen dat hij bekendmaakt wat hij voor de auto heeft betaald, zodat je kunt uitrekenen hoeveel speling je hebt bij het onderhandelen. Dealers gaan meestal niet onder de duizend dollar over wat ze hebben betaald als hun laagste aanbod, tenzij ze een speciale actie hebben om van hun voorraad af te komen om ruimte te maken op hun terrein. De laagste commissie die ze hun verkoper per auto geven, is ongeveer $500.

Toen ik mijn 2018 Odyssey kocht, betaalde ik $36.500 OTD, wat de dealer een winst van 2000 dollar opleverde. Nu zijn de prijzen voor auto's een stuk duurder, maar ik gok dat de kosten voor de dealer waarschijnlijk rond de 40.000 dollar liggen, afhankelijk van het model. Kijk of je de dealer zover kunt krijgen dat hij bekendmaakt wat hij voor de auto heeft betaald, zodat je kunt uitzoeken hoeveel speling je hebt bij het onderhandelen. Dealers gaan meestal niet onder de 1000 dollar over wat ze hebben betaald als hun laagste aanbod, tenzij ze een speciale actie hebben om van hun voorraad af te komen om ruimte te maken op hun terrein. De laagste commissie die ze hun verkoper per auto geven, is ongeveer 500 dollar.
Ik kocht bijna voor 8.000 dollar onder de MSRP voor 45.100 dollar voor een stralend rode elite. Hij heeft een keramische voorruitfolie, all-weather matten, een bagageruimte, wielmoeren en een spatlap die door de dealer zijn geïnstalleerd en waarvoor ik niets extra heb betaald. Mijn OTD-prijs in Virginia was 48.000 dollar.

Er zouden wel wat nieuwe 2025 eigenaren moeten zijn. En als je er een van bent, wil je dan delen hoeveel je hebt betaald voor je 2025 Odyssey? Vermeld dan de volgende info hieronder, alvast bedankt!

Trim:
Kleur:
Prijs voor BTW en andere kosten:
All-in prijs:
Stad, Staat:
Dealer (indien mogelijk):
Trim: EX-L
Kleur: Modern Steel
Prijs voor BTW en andere kosten: $41.434
All-in prijs: $24.000 (met inruil en $10000 aanbetaling) en 7 jaar/100000 mijl garantie en vier jaar onderhoudsplan - 3,9% financiering/48 maanden
Stad, Staat: Salem, NH
Dealer (indien mogelijk): Canobie Lake Honda

Trim: Sport- L
Kleur: Platinum White Pearl
Prijs vóór belastingen en heffingen: $43.000
All-in prijs: $48.300 (met KARR-alarm)
APR%: 4,4% financiering/60 maanden
Stad, Staat: San Diego, CA
Dealer (indien mogelijk): El Cajon Honda Superstore

Er zouden wel wat nieuwe 2025 eigenaren moeten zijn. En als je er een van bent, wil je dan delen hoeveel je hebt betaald voor je 2025 Odyssey? Vermeld dan de volgende info hieronder, TIA!

Trim:
Kleur:
Prijs voor BTW:
OTD-prijs:
Stad, Staat:
Dealer (indien mogelijk):
phoenix,az 2025 Elite, wit met 2-tone bruin en zwart, $50.400...belasting titel licentie etc...$55.700

Stad, Staat: Manassas, VA
Dealer (Indien mogelijk): Joyce Koons
Hoe was uw ervaring? Ik heb er een besteld bij hen die binnenkort zou moeten komen. De prijs was de beste in de regio. Heeft u de 1,9% Honda-financiering gekregen? Heeft u een uitgebreide garantie gekocht?

Hoe was uw ervaring? Ik heb er een besteld bij hen die binnenkort zou moeten komen. De prijs was de beste in de regio. Heeft u de 1,9% Honda-financiering gekregen? Heeft u een uitgebreide garantie gekocht?
Het was goed, we hadden al eerder 2 voertuigen van hen gekocht, dus we waren bekend met hun proces. We hebben een deel van de kosten gefinancierd tegen 1,9%, maar geen uitgebreide garanties. We hebben een 2022 Pilot die wel de uitgebreide garantie heeft die we gebruiken voor het grootste deel van ons dagelijks rijden.

Klaar om een 2025 Elite in het wit te kopen voor $46.557 plus documentatie, belastingen en kenteken. Geen add-ons. Moest bij dealers in meerdere staten shoppen om tot dit punt te komen. De meeste dealers zitten 2-3K onder de lijstprijs, sommige zitten op 4K, en hebben hard gewerkt om 6K plus korting te krijgen.

Klaar om een 2025 Elite in White te kopen voor $46.557 plus doc, tax en tag. Geen add-ons. Moest bij dealers in meerdere staten shoppen om tot dit punt te komen. De meeste dealers zitten 2-3K van de lijst, sommige zitten op 4, en hebben hard gewerkt om tot 6K plus korting te komen.
In welke staten heb je geshopt? Dealers aanbevolen? Dat is een geweldige prijs!

Eindelijk gelukt:
Kleur: Smoke Blue Pearl met in de fabriek geïnstalleerde dakdrager/rails
Adviesprijs: $43.910
Prijs vóór belastingen en toeslagen: $40.725 (met spatlappen en wielmoeren geïnstalleerd door de dealer)
OTD: $43.684
Gefinancierd tegen 1,9% via Honda en kreeg een 8-jarige / 120.000 mijl HondCare EW via Hyannis met $100 eigen risico voor $1.313
Staat: VA
Dealer: Joyce Koons

Trim: Sport-L
Kleur: Platinum White Pearl
Adviesprijs: $44.920 + dealer-opties (tint, deurbescherming, garantie voor deukjes en uiterlijk)
Prijs vóór BTW en kosten: $41.280 (tint, deurbeschermers en kon niet uit de garantie voor uiterlijk komen, dat is $699)
OTD-prijs: $44.331,44
Stad, Staat: Lewisville, TX
Dealer (indien mogelijk): AutoNation Honda

Trim: Elite
Kleur: Smoke Blue Pearl
Prijs vóór TTL: $46.419 (Geen add-ons)
OTD-prijs: $50.355 (IL documentatiekosten + TN belastingen)
Stad, Staat: Gurnee, IL
Dealer: Muller Honda of Gurnee

Eindelijk gelukt:
Kleur: Smoke Blue Pearl met in de fabriek geïnstalleerde dakdrager/rails
Adviesprijs: $43.910
Prijs vóór TTL: $40.725 (met spatlappen en wielmoeren geïnstalleerd door de dealer)
OTD: $43.684
Gefinancierd tegen 1,9% via Honda en kreeg een 8-jarige / 120.000 km HondCare EW via Hyannis met $100 eigen risico voor $1.313
Staat: VA
Dealer: Joyce Koons
Het verschil tussen het plan zonder eigen risico en het plan met $100 eigen risico is ongeveer $100 of zo. Dus waarom niet eenmalig de extra kosten betalen en volledig gedekt zijn? Meer een nieuwsgierigheidsvraag dan een suggestie.

Het verschil tussen het plan met $0 eigen risico en het plan met $100 eigen risico is ongeveer $100 of zo. Dus waarom niet eenmalig de extra kosten betalen en volledig gedekt zijn? Meer een nieuwsgierigheidsvraag dan een suggestie.
Huidige waarde van geld. $100 is nu meer waard dan over 3 jaar, vooral als ik er ongeveer 4,5% mee kan verdienen. De gok is dat ik hoop niet meerdere reparaties te hebben tijdens de garantieperiode.

• Like
Reactions: isituorme
Na wat hulp van posters op dit forum kwam ik uit op:

Kleur: Zilver
Prijs vóór TTL: $40.019
OTD-prijs: $41.821,12
Stad, Staat: Tysons Corner, Virginia
Dealer: Ourisman Honda
Was dat OTD minus een inruil? Belastingen en kosten in Virginia bedragen meestal ongeveer $3.000. Gefeliciteerd met de nieuwe Odyssey.

161 - 180 of 293 Posts