Waarom koopt hij niet de Ody en 'custom'iseert hij hem en maakt er een stretchversie van, aangezien Honda NOOIT een stretchversie zal maken!kerryrealty said:Een vriend van me heeft 4 kinderen en rijdt in een Chevy Suburban. Hij zei dat als Honda ooit een "stretch"-versie van de Ody aanbiedt, hij hem zal kopen.
Ik wed dat ze dat ooit zullen doen?
Bedoel je zoiets als een Odyssey?? Krike, dit ding is groter dan de Chevy Tahoe die we hebben vervangen, en slechts een paar honderd pond lichter. Tot nu toe halen we gemiddeld 3 mpg extra, dus dat is denk ik een verbetering. Het interieur is een veel betere opstelling voor kinderen, en de schuifdeuren maken het in- en uitstappen gemakkelijker. Ik zou durven gokken dat we weer in een SUV zitten als mijn kinderen uit de autostoeltjes zijn en zonder hulp in en uit een voertuig kunnen stappen. Maar we zijn ook geen gemiddeld gezin dat in een buitenwijk woont.6spdtl said:Ik vind die van het zelfvertrouwen wel leuk. Er zou moeten staan: Mijn zelfvertrouwen is zo laag dat ik iets groots en imposants nodig heb om mijn gebrek aan zelfvertrouwen en mannelijkheid te compenseren.![]()
Dat is wat ik wil, een Ody stretchlimousine. JAkapish said:Waarom koopt hij de Ody niet en 'custom'izeert hij hem en maakt er een stretchversie van, aangezien Honda NOOIT een stretchversie zal maken!
Wij hebben ze ook allebei. We zijn een gezin van zes, plus mijn moeder reist met ons mee naar karate-toernooien en zwemwedstrijden. We hadden de ruimte dus echt nodig. Ook gaan we een paar keer per jaar offroad op gematigde trails en maken we een paar visuitstapjes. Mijn Pilot deed het goed totdat we ongeveer 12.000 voet bereikten en steile stukken tegenkwamen en toen kon het gebrek aan lage transfercase het ding niet over de heuvel krijgen...moesten we omdraaien. De Suburban is fantastisch voor die paar weekenden, roadtrips in de winter (in geval van sneeuw) en in de stad voor mijn vrouw in de winter. Verder is de Odyssey nu het belangrijkste voertuig voor de ruimte, de kilometerstand en de RES (lekker rustig achterin). We gaan over Labor Day naar LV en LA en dat wordt onze eerste grote roadtrip. We kijken er naar uit.slocko said:Nou, ik ben blij dat ik ze allebei heb. We zijn een gezin van 5 en hebben momenteel 3 extra familieleden die 3 weken bij ons verblijven.
We zijn net terug uit New Orleans, waar we een Grand Caravan Sport hebben gehuurd met elektrische schuifdeuren en achterklep. Het liet me zien hoeveel ik de elektrische achterklep van de EX-L mis. Verder... zou ik er geen willen boven de Ody. Zwevend rijgedrag, zachte, kussenvormige stoelen zonder lendensteun, overdreven zijsteunen (en ik ben niet groot) en een vreselijke ergonomie. Ze hebben nog steeds de vinyl armsteun met stoffen bekleding.Lastblade said:...de Ody heeft wat pit en rijdt ZEER lekker (vergeleken met de Town & Country, oei).
Je zou de "recensie" van de GM crossovers in de Sunday NYTimes van Dan Carney moeten lezen. Het belangrijkste punt? onderprestatieAudsOdy said:Ze hadden nog een categorie moeten toevoegen voor de crossover SUV's!!
6spdtl, als je dat echt gelooft, moet je wel crack roken. "Off-road" in onze Ody zou betekenen dat we een onverharde weg afrijden of misschien over het gazon. Raad eens, de meeste standaard SUV's zouden niet ver komen op de Rubicon. Maar ze zijn geweldig voor licht off-road rijden, jagen, vissen, vervoeren en slepen. Het is geweldig om een ​​minivan te hebben voor ons gezin, maar ik zal altijd een grote SUV of een pick-up truck rijden - omdat ik hem nodig heb en gebruik. Alleen omdat je geen intelligente reden hebt om een ​​vrachtwagen te bezitten, maakt je niet slimmer dan de volgende persoon die er een nodig heeft. Maar ik twijfel er niet aan dat je de karakter van SUV-bezitters zult blijven aanvallen, net als de rest van de zelfingenomen SUV-haters.6spdtl said:De waarheid is dat er geen intelligente reden is om een SUV te kopen in plaats van een minivan (misschien voor degenen die in het weekend de Rubicon Trail bezoeken). [/B]
Ik denk dat de uitspraak had moeten zijn:cooper said:6spdtl, als je dat echt gelooft, moet je wel crack roken. "Off-road" in onze Ody zou betekenen dat we een onverharde weg afrijden of misschien over het gazon. Raad eens, de meeste standaard SUV's zouden niet ver komen op de Rubicon. Maar ze zijn geweldig voor licht offroaden, jagen, vissen, vervoeren en slepen.
Het is geweldig om een ​​minivan te hebben voor ons gezin, maar ik zal altijd een grote SUV of een pick-uptruck rijden - omdat ik het nodig heb en gebruik.
Alleen omdat je geen intelligente reden hebt om een ​​vrachtwagen te bezitten, maakt je niet slimmer dan de volgende persoon die er een nodig heeft. Maar ik twijfel er niet aan dat je het karakter van SUV-bezitters zult blijven aanvallen, net als de rest van de zelfingenomen SUV-haters.
Cooper, babylon5 en 6sptl - Ik ben het eigenlijk helemaal eens met jullie alle drie tegelijk! Cooper, je hebt daadwerkelijk legitiem gebruik voor je SUV, dus de kritiek op SUV-rijders is niet op jou van toepassing, dus je hoeft je niet beledigd te voelen. De activiteiten die je beschrijft - off-road rijden, jagen, vissen, vervoeren en slepen - de meeste SUV-bezitters kopen ze daar niet voor en gebruiken ze er ook nooit voor. Een geweldig (zo niet een beetje extreem) voorbeeld - ik zag vorige week een glanzende, brandschone, opgeblonken H2 toen ik in het westen rondreed in de nachtclubscene. Stereo die dreunde, ongeveer vijf videoschermen binnenin, allerlei aftermarket-dingetjes aan de buitenkant bevestigd, zeer blauw getinte lichten en een vers uit de sportschool afkomstige spierbundel achter het stuur. Oh, en heel toepasselijk stond het woord "BLING" op zijn nummerplaat.babylon5 said:Ik denk dat de uitspraak had moeten zijn:
"Er is geen intelligente reden om een SUV boven een Minivan te kiezen
als je de capaciteiten van een SUV niet nodig hebt"
Een goed voorbeeld is de dame aan de overkant van de straat. Zij heeft
een van de GMC Yukon XL's. Ze gebruikt hem alleen om de
kinderen op te halen van dezelfde school als waar mijn kinderen naartoe gaan, die maar 750
meter van ons huis ligt (waar we gewoon naartoe lopen) en om in de
stad rond te rijden. Ze heeft nog nooit off-road gereden of zelfs maar over een stoeprand.
In jouw geval zeg je dat je een grote SUV of een pick-up truck rijdt
omdat ik het nodig heb en gebruik. Dus je hebt een intelligente keuze gemaakt
omdat je deze capaciteiten nodig hebt.
HĂ©...Onze Sub haalt 15 MPG bij bijna alle stadsritten. Dat is 75% betere kilometerstand dan Wild Willy!kerryrealty said:Grote SUV's zijn voor mensen met "problemen".
Mijn beste vriend zei dat hij de Suburban nodig had om zijn hele gezin (3 kinderen 1, 4, 7) te vervoeren.
We kunnen er voor altijd over discussiëren, zei ik hem, maar ik haal gemiddeld 22 mpg en hij geniet van 12 mpg ha ha ha ha ha ha ha ha![]()
Er zijn "een paar" mensen die een grote SUV nodig hebben en misschien past u in de rekening? 4WD is weer een oplichting om mensen in SUV's te krijgen. 4WD is beter zoals Subaru aanbiedt, maar FWD auto's & Suv's doen het prima.mochisushi said:HĂ©...Onze Sub haalt 15 MPG in bijna alle stadsritten. Dat is 75% betere kilometerstand dan Wild Willy!
En wat bedoel je met "mensen met problemen"? :stupid: Zoals ik al zei, we hebben vier kinderen, 14, 8, 6 en 3. Mijn Pilot was duidelijk niet meer groot genoeg voor ons. De Sub biedt de ruimte en het comfort die we nodig hadden toen we de '99 Ody wilden inruilen. De Sub was de perfecte oplossing voor ons hier in Colorado. Comfortabel, 4WD voor de occasionele sneeuwstormen (mijn vrouw rijdt voor haar werk...ze kan het niet vermijden om patiënten te bezoeken alleen maar vanwege sneeuw) en tonnen ruimte voor onze frequente trips, vooral als we in de winter door de Rockies moeten reizen. Voeg daar skitrips, vissen, kamperen en af en toe off-road rijden aan toe. Als Toyota nu EENS met een verlengde Sequoia zou komen...4WD, Ruimte EN Kwaliteit...
Ik ben het eens met de mensen die hem alleen gebruiken voor gebruik in de stad en in gebieden waar niet veel sneeuw ligt...zoals mijn neef in Orange, CA, die een Excursion bezit voor haar drie kinderen en haar. Hij heeft 4WD en ze skiet niet. DAT is verspilling....
Sommige van de andere voorbeelden die je noemt, hebben geen gevolgen zoals het vervuilen van de lucht of het uitputten van een beperkte hulpbron, waardoor nare dingen zoals oorlogen om overgebleven hulpbronnen worden afgedwongen. De meer passende vragen zouden zijn: "Waarom een ​​mansion van 4500 vierkante meter met 6 slaapkamers kopen als je single bent?" of "Waarom 9 kipreepjes kopen en er 4 weggooien omdat je weet dat je er nooit meer dan 5 kunt eten." De kwestie is niet van behoefte, maar van verspilling voor degenen die het extra niet nodig hebben.AudsOdy said:Kijk hoeveel mensen op dit forum de Oddy hebben gekocht en 2 kinderen of minder hebben. De titel van deze thread zou kunnen zijn: waarom kiezen voor een Oddy boven een sedan? Sedans hebben een veel betere brandstofverbruik dan de bestelwagens, zijn veiliger, wendbaarder, enz.
Als je iets moet vervoeren, kun je een aanhanger van $100 kopen.
Men zou zich ook kunnen afvragen waarom men een huis van meer dan 1500 vierkante meter koopt. Hoeveel 5-jarigen hebben hun eigen slaapkamer van 15x20 en een eigen badkamer nodig? Kijk naar alle verspilde energie die wordt gebruikt om dat ding te verwarmen/koelen.
En hoe zit het met tv's groter dan 27"?? Hoeveel van ons nodigen regelmatig 20 vrienden uit om films te kijken op de 60"
Super Size grote friet. Is groot niet genoeg, waarom 'supergroot'? Waarom niet 'super extreme mega grote maat'? Ik ben het ermee eens dat meestal 3 kipreepjes niet genoeg zijn, dus waarom niet gewoon 5 verkopen?
En hoeveel mensen hebben echt een horloge van $1.000 nodig? Als het tijd is voor de lunch, is het tijd voor de lunch, of je nu een horloge hebt of niet. Het wordt gewoon beschadigd tijdens het laden van de 4x8's in je minivan (of aanhanger).
Ik hoop dat je geen advocaat bent, dit is het zwakste argument dat ik in tijden heb gelezen.AudsOdy said:Kijk hoeveel mensen op dit forum de Oddy hebben gekocht en 2 kinderen of minder hebben. De titel van deze thread zou kunnen zijn: waarom kiezen voor een Oddy boven een sedan? Sedans hebben een veel betere brandstofverbruik dan de busjes, zijn veiliger, wendbaarder, enz.
Als je iets moet vervoeren, kun je een aanhanger van $100 kopen.
Men zou zich ook kunnen afvragen waarom men een huis koopt dat groter is dan 1500 vierkante meter. Hoeveel 5-jarigen hebben hun eigen slaapkamer van 15x20 en een eigen badkamer nodig? Kijk naar alle verspilde energie die wordt gebruikt om dat ding te verwarmen/koelen.
En hoe zit het met tv's groter dan 27"?? Hoeveel van ons nodigen regelmatig 20 vrienden uit om films te kijken op de 60"
Super size grote friet. Is groot niet genoeg, waarom 'super groot'? Waarom niet 'super extreme mega grote maat'? Ik ben het ermee eens dat meestal 3 kipreepjes niet genoeg zijn, dus waarom niet gewoon 5 verkopen?
En hoeveel mensen hebben echt een horloge van $1.000 nodig? Als het tijd is voor de lunch, is het tijd voor de lunch, of je nu een horloge hebt of niet. Het wordt gewoon beschadigd tijdens het laden van de 4x8's in je minivan (of aanhanger).