Honda Odyssey Forum banner
41 - 60 of 71 Posts
Pozostałe trzy kontrolki zapalają się tylko po to, aby poinformować Cię, że te systemy są nieaktywne, ponieważ coś innego jest nie tak. Jeśli jedna z tych kontrolek zaświeciła się bez kontrolki silnika, to może być z nimi coś nie tak. Prosimy o podanie roku, modelu i aktualnego przebiegu w milach w Twoim Odysey. Mogą istnieć naprawdę dobre powody, aby odczytać kody. Istnieją znane problemy, które można rozwiązać. Niektóre mają przedłużenia gwarancji.
 
Okazuje się, że olej gromadził się w cylindrze nr 2. Zakładam, że dlatego tak wiele osób używa VCM muzzler. Zaktualizowane pierścienie tłokowe, aby temu zapobiec, i wszystkie związane z tym prace kosztują ponad 3000 USD.
 
Przy niewielkim zużyciu i braku wycieku niemożliwe jest obniżenie poziomu płynu. Albo był na tym poziomie i po prostu nigdy tego nie zauważyłeś, albo jest zużycie, którego nie widzisz, albo jest wyciek, którego nie widzisz. Płyn jest tracony tylko wtedy, gdy wycieka. Nie jest "spalany" tak jak olej silnikowy. Brak wycieku, brak utraty płynu. Na twoim miejscu ustawiłbym poziom w połowie między max a min. Poziom płynu ma cię powiadomić, kiedy nadejdzie czas na hamulce.
MAM ODDOSSY 2016 I ZABRAŁEM GO DO SERWISU, BO ZAPALIŁY SIĘ KONTROLKI FCW I SILNIKA I ZDIAGNOZOWALI GO I POWIEDZIELI, ŻE TO KOMPUTER KLUCZYKA POD MASKĄ. NIE ROZUMIEM DOKŁADNIE, CO TO ROBI, ALE ZRESETOWALI GO I KONTROLKI SIĘ NIE ZAPALIŁY. ZAMÓWILI NOWĄ CZĘŚĆ KOMPUTERA OBJĘTĄ PRZEDŁUŻONĄ GWARANCJĄ. TO DZIWNE, ŻE MOJE KLUCZE TEŻ MUSZĄ BYĆ ZRESETOWANE. NIE WIEM, CZY TO, CO MÓWIĄ, JEST PROBLEMEM, CZY TEŻ POTRZEBUJĄ TEJ CZĘŚCI DLA SIEBIE.?.
 
Styczeń 2021 tutaj. Jestem właścicielem Odysei od 2005 roku. Miałem ich w sumie cztery. Ten to Odyssey Touring Elite z 2014 roku. 205 tys. mil. Dziś wieczorem wyszedłem z restauracji i uruchomiłem samochód. Na zewnątrz jest 32 stopnie. Jestem spóźniony z wymianą oleju o 1800 mil. ZAPALIŁY się ŚWIATŁA - sprawdź układ emisji spalin, sprawdź układ VSA, FCW, LDW, sprawdź oponę, wymagany serwis.
Oprócz konieczności wymiany oleju... co się dzieje z wieloma kontrolkami?! Czy Jiffy Lube może zdiagnozować kody? A może mój mechanik od skrzyni biegów, który wykonuje większe naprawy? Dzięki.
 
Przegląd powinien już być wyświetlony na ekranie - nie ma problemu. Kontrolki FCW/LDW i VSA zaświecą się razem z kontrolką Check Engine (kontrolka systemu emisji spalin). Odczytaj kod(y) CEL i zgłoś z powrotem. Można to zrobić bezpłatnie w większości sklepów z częściami samochodowymi... Sprawdź ciśnienie w oponach - może być niskie z powodu czasu i pogody (wszystkie opony powoli tracą około 1 psi co miesiąc lub dwa, a zimna pogoda również obniża ciśnienie). Jeśli kontrolka check engine miga, unikaj jazdy samochodem. Gdy będziemy mieć kody, postaramy się wskazać Ci właściwy kierunek. -Charlie
 
2014 Honda Odyssey EX-L, 80 tys. mil, nagle pojawił się znak akumulatora, mimo że akumulator miał zaledwie rok i 3 miesiące, następnego dnia pojawił się znak akumulatora, znak ABS, samochód na falistej drodze i wyświetlacz pokazał komunikat "FCW System Failure", a samochód stracił całą moc, ledwo przejechał około 20 mil, dodanie gazu podniosło tylko obroty do 4-5 tys., ale nie było mocy, odczuwalne były również odgłosy przypominające strzały i szarpania z silnika, to wszystko zaczęło się około 4 mil od domu, więc w końcu udało mi się wjechać samochodem na podjazd. Wyłączyłem silnik i teraz się nie włącza, wszystkie znaki na desce rozdzielczej migają, a system Honda Link cały czas się uruchamia ponownie.
Przeczytałem cały ten post i wszystkie odpowiedzi, ale niestety nadal nie jest dla mnie jasne, co mogło to spowodować. Wszystko zaczyna się od znaku akumulatora, ale nie słyszałem, żeby ktoś wspomniał o alternatorze, akumulator 12 V w samochodzie traci napięcie podczas jazdy, a to wszystko się zaczęło, co oznacza, że albo alternator uległ awarii, albo coś pobiera znacznie więcej prądu, to drugie nie ma sensu, ponieważ bezpiecznik powinien temu zapobiec, więc musi to być alternator, ale nikt o tym nie wspomniał. Przetestuję to i dam znać:
Oto, co zrobiłem w zeszłym miesiącu z moim samochodem w celach informacyjnych:
Discount Tire wymienił wszystkie 4 nowe opony.
Sam wymieniłem olej z następującymi:
Silnik został przepłukany za pomocą płukanki silnika
Olej syntetyczny Pennzoil 5W-20 i filtr K&N
Rislone 4102 do obróbki silnika
(UWAGA: Wiem, że 0W-20 to właściwy olej, ale miałem w domu 5W-20, więc go użyłem, silnik działał dobrze, ale ponieważ miał 80 tys. mil, zrobiłem płukanie i dodałem dodatek, który teoretycznie powinien pomóc silnikowi)
Podczas wymiany oleju
Przejechałem samochodem około 1000 mil i nie było żadnych problemów.
Dodałem środek do wtrysku paliwa z 20G pełnym zbiornikiem paliwa, ponieważ teoretycznie powinno to pomóc wtryskiwaczowi dostarczać stały przepływ paliwa do silnika.
Przejechałem około 60 mil.
To właśnie tutaj zaczął się problem.
Aby zawęzić problem, zainstalowałem nowy akumulator w obu POD-ach, a także nowy akumulator 12 V.
Przejechałem kilka mil i problem powrócił.
Przetestowałem akumulator 12 V i napięcie spadło do 11 V, w tym miejscu skłaniam się ku problemowi z alternatorem, jakieś sugestie?
Ktoś wspomniał, żeby nie uzupełniać płynu hamulcowego, chociaż robiłem to w przeszłości z moimi innymi samochodami, wyjąłem ok. olej, który dodałem, zanurzając w nim szmatkę, aby wchłonąć trochę oleju.
Mam nadzieję, że byłem bardzo szczegółowy ze wszystkimi niezbędnymi informacjami i mam nadzieję, że wszyscy eksperci poprowadzą mnie stąd właściwą drogą.
Mam już 6 świec zapłonowych i zamierzałem je wymienić w ciągu najbliższych kilku tygodni, jeśli czas na to pozwoli.
Dajcie znać, co myślicie, po prostu nie chcę holować ani jechać nim do dealera, chyba że naprawdę powinienem.
Problem wydaje się polegać na tym, że akumulator jest rozładowany i wszystkie te systemy uruchamiają te objawy.
Dziękuję z góry za pomoc i wsparcie.
Dharmesh Patel
 
Światło akumulatora nie jest oznaką problemu z akumulatorem. Oznacza to, że akumulator nie jest ładowany, a samochód pracuje tylko na akumulatorze, zwykle z powodu uszkodzonego alternatora.
 
@John, zgadzam się. Ponieważ zupełnie nowy akumulator również stracił napięcie, martwię się wieloma innymi światłami, a samochód wyświetlił w końcu błąd systemu FCW i nie uruchomił się. Czy więc uważasz, że w moim przypadku najprawdopodobniej jest to problem z alternatorem, który spowodował spadek napięcia akumulatora i niskie napięcie wyzwalające wszystkie te inne problemy? Chociaż musi to być pierwszy krok, aby przetestować i upewnić się, że alternator robi to, co powinien.

wrócę z informacjami, co ustaliłem, daj mi znać, jeśli wiesz coś jeszcze.
Dzięki za odpowiedź.
Dharmesh Patel
 
Uszkodzony układ ładowania lub akumulator spowoduje niekończące się inne problemy we współczesnym pojeździe. Napraw/wymień alternator (używaj tylko OEM lub Denso!), upewnij się, że nie ma wycieku oleju na alternatorze, a pozostałe problemy powinny się same naprawić. Istnieje możliwość, że będziesz musiał zresetować niektóre inne systemy za pomocą fabrycznego narzędzia diagnostycznego, ale jest mało prawdopodobne, aby pozostały jakieś inne problemy.
 
@John, Zgadzam się. Ponieważ zupełnie nowy akumulator również tracił napięcie, martwię się wieloma innymi światłami, a samochód wyświetlał w końcu błąd systemu FCW i nie uruchamiał się.
Czy uważasz więc również, że w moim przypadku najprawdopodobniej jest to problem z alternatorem, który spowodował spadek napięcia akumulatora, a niskie napięcie wywołało wszystkie te inne problemy?
Mimo że pierwszym krokiem musi być przetestowanie i upewnienie się, że alternator robi to, co powinien.

Dam znać, co ustaliłem, daj znać o czymś innym.
Dzięki za odpowiedź.
Dharmesh Patel
Jasne. Najpierw musisz naprawić alternator. Jest tu kilka wątków na temat kontrolki akumulatora i uszkodzonych alternatorów. Ten wątek tego NIE wspomina, ponieważ ten wątek dotyczy awarii systemu LDW/FCW bez żadnych innych problemów z układem ładowania.
 
Mam dokładnie ten sam problem(y) z moim Odyssey z 2015 roku (113 tys. mil).

Miałem główny przegląd po 100 tys. milach z nowym paskiem, pompą, a także wymieniłem klocki hamulcowe i płyn hamulcowy. Właśnie zawiozłem go do dealera na wymianę oleju i oczywiście chcieli uruchomić diagnostykę komputerową za ponad 150 dolarów...

Odmówiłem i na razie zrobię tylko wymianę oleju. Czuję się lepiej po przeczytaniu poprzednich postów, ponieważ nie jestem zbytnio zaniepokojony możliwością uszkodzenia silnika.

Moje podejrzenia:
1. Jak wspomniano wcześniej, poziom płynu hamulcowego od czasu jego wymiany niedawno, około 105 tys. mil. Poziom jest całkowicie normalny. Czy to może być problem z pęcherzykami powietrza? Wątpię.
2. Akumulator, ponieważ wymieniłem go sam, używając akumulatora z Costco w ciągu niecałego roku.

Plan działania po wymianie oleju:
1. Zlecić przetestowanie akumulatora (za darmo) w dowolnym sklepie z częściami samochodowymi.
2. Wykonać miękki reset, odłączając akumulator (jak opisano wcześniej). Już zrobione. Kontrolka silnika zapala się dość szybko i nadal można odczuwać "wypadanie zapłonów", ale awaria systemu FCW i LDW jeszcze się nie pojawiła (myślę, że to tylko kwestia czasu, ale prawdopodobnie mylny trop). Skłaniam się ku myśleniu, że może to być związane z wtryskiwaczem/świecą zapłonową... Nie wymieniłem świec zapłonowych podczas przeglądu po 100 tys. milach...

Kilka innych rzeczy, które mogą być istotne:
Jakiś czas temu dałem kable rozruchowe głupek, który utknął. Próbował uruchomić swój samochód z włączonymi światłami, podłączając się do mojego akumulatora. Musiałem mu powiedzieć, żeby je wyłączył, ponieważ wciąż nie mógł uruchomić silnika. Może to spowodowało problemy z moim akumulatorem? Wątpliwe.

Ponadto zwykle winny jestem przepełniania zbiornika, zawsze próbując uzyskać okrągłą kwotę na stacji benzynowej. Lekcja wyciągnięta z tych postów, przestanę to robić... Ponadto moja żona, która była ogromnie zaniepokojona wszystkimi światłami ostrzegawczymi, zgłosiła bardzo silny zapach benzyny w garażu, kiedy uruchomiła samochód dzisiaj. To, bardziej niż cokolwiek innego, sprawia, że skłaniam się ku problemowi z wtryskiem paliwa i wypadaniem zapłonów, a nie płynowi hamulcowemu...

Zgłosiła, że problem zniknął któregoś dnia, kiedy po raz pierwszy się pojawił, po tym, jak zatrzymała się i zatankowała samochód...

Poczekam, aż zbiornik będzie prawie pusty i napełnię ćwierć zbiornika benzyną 93 oktanową, dodam trochę środka czyszczącego układ paliwowy dla pewności i zabiorę samochód na autostradę, aby go przetestować. Może to pomóc w przypadku potencjalnie zatkanych wtryskiwaczy?

Potem, jeśli problem nie zostanie rozwiązany, przejdę do nowych świec zapłonowych i "czyszczenia" wtryskiwaczy, jak to nazywają.

Zaktualizuję, gdy poczynię pewne postępy.
W międzyczasie jestem oczywiście otwarty na wszelkie sugestie lub pomysły...
 
Kontrolka silnika zapala się dość szybko i wciąż można odczuwać "wypadanie zapłonów".
Sprawdź ten kod jak najszybciej. Jeśli to P030x, prawdopodobnie masz problemy związane z systemem VCM. Mnóstwo wątków na ten temat na temat "muzzling" systemu VCM, aby uniknąć konieczności czyszczenia i ponownego pierścieniowania silnika (duże $$$).

Wymiana świec zapłonowych (używaj tylko OEM lub NGK) powie Ci również, które cylindry nie działają prawidłowo.

-Charlie
 
Wczoraj na zestawie wskaźników otrzymałem komunikat "Forward Collision Warning System Failure" (Awaria systemu ostrzegania przed kolizją). Towarzyszyły temu Three Amigos, kontrolki FCW, LDW i kontroli trakcji.
Zauważyłem również, że czerwone światło hamowania migało od czasu do czasu.
W domu otworzyłem maskę i zszokowało mnie, że płyn hamulcowy był na lub tuż poniżej linii Minimum. Dolałem go, odbyłem jazdę próbną i nie mogłem doprowadzić do ponownego pojawienia się 3 Amigos.
Mam więc dwa pytania.
1) Czy niski poziom płynu hamulcowego spowodowałby komunikat/kontrolki awarii systemu FCW?

2) Gdzie podział się cały ten płyn hamulcowy!? Wiem, że w miarę zużywania się klocków/tarcz hamulcowych potrzeba więcej płynu, aby popchnąć tłoczki zacisków. A hamulce są wszystkie oryginalne, z przebiegiem 31 000 mil. Ale spadek poziomu płynu do minimum tylko ze względu na zużycie hamulców wydaje się dziwny. Wiem, jak to jest, gdy przecieka przewód hamulcowy i tego nie mam.
Czy ktoś miał wymianę płynu w skrzyni biegów po 50 tys. mil w salonie Hondy, kiedy zaczęły się te błędy? Moje problemy zaczęły się od poślizgu skrzyni biegów podczas zmiany biegów, gdy odjechałem po wymianie płynu. Kilka dni później zaczął się włączać sygnał alarmu zabezpieczeń podczas lekkiego deszczu. Dwa dni później wszystkie 4 duże światła ostrzegawcze. Odłączyłem wyłącznik zatrzasku maski. To rozwiązało wszystkie problemy na dwa dni, ale wielka czwórka wróciła dzisiaj.
 
Mam 2017 EX-L Navi. Mam wariację na temat problemu FCW, LDW. Po przejechaniu kilku mil z włączoną kontrolką awarii, tempomat również przestaje działać. Jeśli zatrzymam się i wyłączę silnik, poczekam kilka minut, ostrzeżenie o awarii znika i tempomat działa. Zrobiłem znaczny postęp w rozwiązaniu tego problemu. Po pierwsze, zaczęło się to po tym, jak zamieniłem światła hamowania (zwykłe i 3.), tylne światła pozycyjne (postojowe) i żarówki tablicy rejestracyjnej na LED. Problem występuje tylko wtedy, gdy mam włączone światła pozycyjne (lub reflektory). Pojawienie się kontrolek awarii zajmuje około 10-15 minut. Mogę przejechać ponad 100 mil bez świateł i nie wystąpią żadne awarie. Moje światła LED powinny być kompatybilne z CANBUS. Zamierzam usunąć diody LED i po kolei ponownie zainstalować żarówki żarowe, aby rozwiązać problem, które z nich powodują komunikaty o błędach.
 
2014 Honda Odyssey EX-L, 80 tys. mil, nagle pojawił się znak akumulatora, nawet jeśli akumulator miał zaledwie rok i 3 miesiące, następnego dnia znak akumulatora, znak ABS, samochód na falistej drodze i wyświetlacz pokazywał komunikat "FCW System Failure", a samochód stracił całą moc, ledwo przejechał około 20 mil, dodając gazu tylko podnosił obroty do 4-5 tys., ale nie miał mocy, odczuwał również kilka odgłosów wystrzałów i szarpnięć z silnika, to wszystko zaczęło się około 4 mil od domu, więc w końcu udało mi się wjechać samochodem na podjazd. Wyłączyłem silnik i teraz się nie włącza, wszystkie znaki na desce rozdzielczej migają i system Honda Link ciągle się uruchamia ponownie.
Przeczytałem cały ten post i wszystkie odpowiedzi, ale niestety nadal nie jest jasne, co mogło to spowodować. Wszystko zaczyna się od znaku akumulatora, ale nie słyszałem, żeby ktoś wspomniał o alternatorze, akumulator 12 V w samochodzie traci napięcie podczas pracy, a to wszystko się zaczęło, co oznacza, że albo alternator uległ awarii, albo coś pobiera znacznie więcej prądu, to drugie nie ma sensu, ponieważ bezpiecznik powinien temu zapobiec, więc musi to być alternator, ale nikt o tym nie wspomniał. Przetestuję to i zgłoszę:
Oto, co zrobiłem w zeszłym miesiącu z moim samochodem w celach informacyjnych:
Discount Tire wymienił wszystkie 4 nowe opony.
Sam wymieniłem olej z następującymi:
Silnik został przepłukany za pomocą płukanki silnika
Olej syntetyczny Pennzoil 5W-20 i filtr K&N
Rislone 4102 do obróbki silnika
(UWAGA: Wiem, że 0W-20 to właściwy olej, ale miałem 5W-20 w domu, więc go użyłem, silnik działał dobrze, ale ponieważ miał 80 tys. mil, zrobiłem płukanie i dodałem dodatek, który teoretycznie powinien pomagać silnikowi)
Podczas wymiany oleju
Przejechałem samochodem około 1000 mil i nie było problemu.
Dodałem preparat do wtrysku paliwa z 20G pełnym zbiornikiem paliwa, ponieważ teoretycznie powinno to pomóc wtryskiwaczowi dostarczać stały przepływ paliwa do silnika.
Przejechałem około 60 mil.
Tutaj zaczął się problem.
Aby zawęzić problem, zainstalowałem nowy akumulator w obu POD-ach, a także nowy akumulator 12 V.
Przejechałem kilka mil i problem powrócił.
Przetestowałem akumulator 12 V i napięcie spadło do 11 V, czyli tam, gdzie skłaniam się ku problemowi z alternatorem, jakieś sugestie?
Ktoś wspomniał, żeby nie uzupełniać płynu hamulcowego, chociaż robiłem to w przeszłości z moimi innymi samochodami, wyjąłem ok. olej, który dodałem, zanurzając w nim szmatkę, aby wchłonąć trochę oleju.
Mam nadzieję, że byłem bardzo szczegółowy ze wszystkimi niezbędnymi informacjami i mam nadzieję, że wszyscy eksperci poprowadzą mnie stąd właściwą drogą.
Mam już 6 świec zapłonowych i zamierzałem je wymienić w ciągu najbliższych kilku tygodni, jeśli czas na to pozwoli.
Dajcie znać, co myślicie, po prostu nie chcę go holować ani jechać do dealera, chyba że naprawdę powinienem.
Problem wydaje się polegać na tym, że akumulator jest rozładowany i wszystkie te systemy uruchamiają te objawy.
Dziękuję z góry za pomoc i wsparcie.
Dharmesh Patel
Spóźniłem się, ale u mnie było to samo, czy to był twój alternator?
 
Miałem ten sam problem w moim 2017 EX-L Navi po zainstalowaniu świateł LED. To światła do tablic rejestracyjnych i tylnych świateł pozycyjnych spowodowały problem. Moje diody LED również twierdziły, że są kompatybilne z CANBUS. Włożyłem z powrotem jedną z fabrycznych żarówek i problem ustał. Włożyłem diodę LED z powrotem do gniazda. Moim rozwiązaniem było znalezienie gniazda żarówki do światła tylnego. Podłączyłem je do obwodu światła tylnego (za osłoną tylnej klapy) i zainstalowałem żarówkę żarową w gnieździe. Przypiąłem żarówkę i gniazdo do okablowania, aby zapobiec grzechotaniu, i założyłem pokrywę. To rozwiązało problemy z FCW, LDW i tempomatem. Działa to od około 6 miesięcy bez problemów.
 
Kilka miesięcy temu moja bateria w końcu padła. Udało mi się ją uruchomić i dojechać do sklepu z akumulatorami i ją wymienić. Ale miałem te same kontrolki, FCW, LDW, kontrolę trakcji, ABS. Och, i nie mogłem używać automatycznych suwaków drzwi, gdy samochód był włączony, super irytujące. Musiałem wyłączyć samochód, aby otworzyć te drzwi. Jeśli samochód był włączony z otwartymi drzwiami, po prostu bardzo głośno piszczał. Mogłem je zamknąć, gdy samochód był włączony. Super dziwne!

Najpierw odłączyłem akumulator i próbowałem wyczyścić kod. Nie zadziałało. Potem spróbowałem wyciągnąć bezpiecznik, wciąż bezskutecznie. Nie mogłem nic znaleźć w Internecie, więc zapomniałem o tym. Super irytujące problemy do życia, ale nie warte pieniędzy i nie miałem czasu. Próbowałem zmusić dealera do wymazania kodów, ale chcieli za to 180 dolarów. Kupiłem czytnik OBDII za 60 dolarów, ale zdałem sobie sprawę, że nie czyta innych systemów niż tylko silnik... (Na szczęście mogłem go zwrócić!)

W końcu poszedłem do Auto Zone i pozwolili mi bezpłatnie użyć ich skanera. Był w stanie odczytać błąd (było tylko ABS, ale określono 'awaria czujnika prądu 2', co jest związane z akumulatorem), ale potem wróciłem do samochodu i użyłem ich skanera, aby wyczyścić kontrolkę ABS i kontroli trakcji. Te dwa zgasły od razu. Nadal miałem włączone kontrolki FCW (awaria systemu) i LDW. Ale nie chciałem kupować mocniejszego skanera za 300 dolarów...

Ale kiedy wyszedłem i zacząłem jechać, zgasły ostatnie dwa światła! LDW i FCW zniknęły i mogłem teraz otworzyć automatyczne drzwi, gdy samochód był włączony! Wszystkie moje światła problemowe zniknęły!!

2015 Odyssey
 
Mam Odyseję z 2015 roku. Ostatnio miałem z tymi wszystkimi problemami. Około sześciu miesięcy temu zapaliły się wszystkie te kontrolki ostrzegawcze, więc zawiozłem go do dealera. Powiedzieli, że na świecach zapłonowych jest olej i zalecili wymianę wszystkich (wtedy 71 000 mil). Następnie, około miesiąc temu, wszystkie te same kontrolki zapaliły się ponownie, ale tym razem samochód nie zapalał, trząsł się i wydawało się, że nie jest bezpieczny do jazdy na długich dystansach. Zawiozłem go z powrotem do tego samego dealera i powiedzieli to samo, ale tym razem to pierścienie tłokowe pozwalały na dostanie się oleju na świece zapłonowe. Zachowywali się tak, jakby robili mi przysługę, nie obciążając mnie ponownie kosztami za pracę, za którą już zapłaciłem. W międzyczasie zasugerowali wymianę pompy wody i pasków, ponieważ silnik byłby już wyjęty, więc praca byłaby minimalna (przy 81 000 mil). Złożyłem reklamację, ale Honda powiedziała, że nic nie mogą zrobić. Potem zrobiłem to samo z arbitrem, ale powiedzieli to samo. Dla mnie to wada ich silników, a jeżdżę od 27 lat i nigdy nie miałem samochodu z takimi problemami. Poza tym wydałem prawie 6000 dolarów na ten samochód w ciągu ostatniego roku (nawiasem mówiąc, kupiłem go zupełnie nowego). Wiem, że Honda miała pozwy zbiorowe za podobne problemy z modelami z poprzednich lat. Jestem optymistą, że wkrótce pojawi się kolejny. Honda nie produkuje już dobrych samochodów.
 
41 - 60 of 71 Posts