Heeft iemand een geluid opgemerkt en een trilling van de banden of de motor gevoeld?
Het klinkt voor mij alsof je VCM de gedeactiveerde cilinders weer kunt laten inschakelen. Veel minder vaak voorkomend bij 2018 Odys dan bij oudere modellen. Valt waarschijnlijk binnen wat als normaal wordt beschouwd, maar dat betekent niet hetzelfde als onschadelijk.Ik heb hetzelfde probleem met gerommel. Het mijne heeft niets te maken met automatische ruisonderdrukking (ANC). Dit is een fysieke trilling die afkomstig is van de aandrijflijn, meestal bij het accelereren na uitrollen of bij een constante snelheid, bijna alsof deze uitschakelt (schijnbaar, maar niet echt) en rommelt om weer in te schakelen. Ik heb van 2 verschillende mensen gehoord die hetzelfde probleem hebben, maar Honda-technici hebben hen verteld dat het normaal was of dat ze het niet konden voelen. Ik breng de mijne naar mijn dealer en laat hem controleren en ik zal met hen meerijden en ervoor zorgen dat ze alles in het werk stellen om het grondig op te lossen om te proberen het probleem te reproduceren. Ik zal u op de hoogte houden nadat ik het heb laten controleren...