Honda Odyssey Forum banner

Achterruitafdichting

12K views 8 replies 5 participants last post by  naorks7  
#1 ·
Hallo,
Ik ben op zoek naar deze achterruitafdichting (tussen de zilveren lijst en het glas). Ik vraag me af of ik de zilveren lijst moet kopen om het rubber te hebben of dat er een apart artikel voor is. Als het niet werkt, denk ik erover om een siliconenafdichting aan te brengen. Heeft u een idee van het onderdeelnummer? Bedankt!

Attachments

#2 ·
#3 ·
Het is allemaal één stuk bekleding met rubber. Heeft 9 clips (denk ik), en als je het zelf doet, wees dan voorzichtig om het glas niet te breken. Ik heb onze 19 laten doen door een carrosseriebedrijf terwijl hij voor reparatie was. Ze hebben het blijkbaar verwijderd en weer teruggeplaatst zonder clips te breken. Ik denk dat er een draad op het forum over is.

#5 ·
Het is allemaal één stuk bekleding met rubber. Heeft 9 clips (denk ik), en als je het zelf doet, wees dan voorzichtig om het glas niet te breken. Ik heb een carrosseriebedrijf onze 19 laten doen terwijl hij voor reparatie was. Ze hebben het blijkbaar verwijderd en teruggeplaatst zonder clips te breken. Ik denk dat er een draad op het forum over is.
Hoe wordt het verwijderd?

#6 ·
Hoi,
Ik ben op zoek naar deze achterruitafdichting (tussen de zilveren lijst en het glas). Ik vraag me af of ik de zilveren lijst moet kopen om het rubber te hebben of dat er een apart item voor is. Als het niet werkt, denk ik erover om een siliconen afdichting aan te brengen. Heeft u een idee van het onderdeelnummer? Bedankt!
Hoe verwijder ik deze achterruitafdichting op de achterklep? Ik heb het onderdeel, maar wil de ruit niet breken.