Honda Odyssey Forum banner

Schuifdeur Geel Dashboardlampje

7.2K views 10 replies 4 participants last post by  John Clark  
#1 · (Edited)
Een van onze schuifdeurkabels in onze 2013 Odyssey raakte in de knoop en brak, dus ik sneed de andere kabel door om de deur handmatig te gebruiken, zodat deze helemaal open kon. Hij opent en sluit prima, maar er brandt nu een geel "Schuifdeur"-dashboardlampje onderaan het display. Is er een manier om dit uit te schakelen of is het gewoon iets om mee te leven? Dit is geen rood lampje voor een open deur - dat heb ik niet - en ook geen van de interieurverlichting brandt als alles gesloten is. Het lijkt gewoon het gele "Schuifdeur"-lampje op het dashboard te zijn. Bedankt :)

#2 ·
Dat betekent dat er een code voor de deur is opgeslagen. Bij sommige bestelwagens kan dit een parasitaire batterijontlading veroorzaken, wat betekent dat de batterij 's nachts of in een paar nachten leeg raakt.

#10 ·
Ik heb een 2015 met hetzelfde probleem. Kapotte deurkabel en niet in staat om te repareren. Weet iemand hoe ik het waarschuwingslampje uit kan krijgen en uit kan laten? Als het vereist dat ik een van de zekeringen verwijder na het wissen van de code, sta ik daarvoor open.

#11 ·
Ik heb een 2015 met hetzelfde probleem. Kabel van de deur kapot en niet in staat om te repareren. Weet iemand hoe ik het waarschuwingslampje uit kan krijgen en uit kan laten? Als het nodig is om een van de zekeringen te verwijderen na het wissen van de code, sta ik daarvoor open.
Repareer de deur. Anders blijft de code staan. Deze voertuigen hebben communicatienetwerken waar al deze modules met elkaar communiceren. Als er een probleem is, of offline is, stelt het deze communicatiefouten in omdat andere modules op zoek zijn naar de communicatie van de defecte module. Je kunt niet zomaar dingen loskoppelen zoals vroeger.