In februari 2021 heb ik de Honda-dealer betaald om mijn stabilisatorstangen te vervangen. Ongeveer een maand geleden kwam dat fantastische geklunk weer terug tijdens het draaien over hobbels/hellingen. Ik heb zo lang met dit geluid geleefd voordat ik erachter kwam... Ik zal dat geluid en gevoel nooit vergeten. Ze gaven me een garantie van 1 jaar en ze gingen na ongeveer 13 maanden kapot... precies op tijd.
Stabilisatorstangen, of stabilisatorstangen (afhankelijk van waar je vandaan komt) lijken gemakkelijk genoeg om zelf te vervangen. Dus mijn 2 vragen zijn:
1. Is dit zo eenvoudig als het eruit ziet voor een beginnende doe-het-zelver?
2. Heb ik OEM nodig, of suggesties? Rock auto heeft ze van $6 tot $38. Ik weet niet wat de OEM-prijs is. Honda rekende me een jaar geleden $197 voor onderdelen en arbeid om ze te vervangen (met een soort korting).
Stabilisatorstangen, of stabilisatorstangen (afhankelijk van waar je vandaan komt) lijken gemakkelijk genoeg om zelf te vervangen. Dus mijn 2 vragen zijn:
1. Is dit zo eenvoudig als het eruit ziet voor een beginnende doe-het-zelver?
2. Heb ik OEM nodig, of suggesties? Rock auto heeft ze van $6 tot $38. Ik weet niet wat de OEM-prijs is. Honda rekende me een jaar geleden $197 voor onderdelen en arbeid om ze te vervangen (met een soort korting).