Honda Odyssey Forum banner
61 - 66 of 66 Posts
Klopt, ik heb wat geluiddempende dingen gedaan en goede resultaten behaald
Wat voor soort geluiddemping heb je gedaan, locatie, etc.
We hebben Elite, die als ik me goed herinner geluiddempende upgrades heeft, inclusief de ramen en de voorruit.
Welk uitrustingsniveau Odyssey heb je?
Het geluid is altijd meer dan bevredigend geweest op alle oppervlakken.

Wat voor soort geluidsisolatie heb je gedaan, locatie, etc.
We hebben Elite, dat als ik me goed herinner geluidsisolerende upgrades heeft, inclusief de ramen en de voorruit.
Welk uitrustingsniveau Odyssey heb je?
Het geluid is altijd meer dan bevredigend geweest op alle oppervlakken.
Ik heb een 2024 touring, het enige verschil tussen die en elite is dat elite dubbele beglazing akoestiek heeft in schuifdeuren, dat is alles

Ik heb kofferbak, alle vloer, deuren, wielkasten gedaan met geluidsisolerend materiaal van niveau één en twee

Ik krijg 60-65 bij 75 mph (snelweg maakt een groot verschil), ik heb getest met een 22 Highlander die 75 haalt bij 75 mph

Ik heb een 2024 touring, het enige verschil tussen deze en de elite is dat de elite dubbele akoestische beglazing heeft in de schuifdeuren, dat is alles.

Ik heb de kofferbak, de hele vloer, de deuren, de wielkasten gedaan met geluiddodend materiaal van niveau één en twee.

Ik krijg 60-65 bij 75 mph (snelweg maakt een groot verschil), ik heb getest met een 22 Highlander die 75 haalt bij 75 mph.
Ik zal de volgende keer meten op de snelweg bij 75 mph. Ik woon op een eiland, dus het kan even duren voordat ik de kans krijg om te meten.
Het klinkt alsof uw opstelling het stilste niveau mogelijk zal bereiken.
Hoeveel uur heeft het u gekost om al dat geluiddempende materiaal toe te voegen?

Ik zal de volgende keer meten op de snelweg bij 75 mph. Ik woon op een eiland, dus het kan even duren voordat ik de kans krijg om te meten.
Het klinkt alsof je opstelling het stilste niveau zal bereiken.
Hoeveel uur heb je erover gedaan om al dat geluiddempende materiaal toe te voegen?
Update:

Eerste meting: Begonnen met meten over 1 mijl constante snelheid bij 40 mph, auto's die langs de zijkant van het voertuig passeren, min 56, max 66 (vrachtwagen die langs de zijkant passeert), gemiddeld 58,0

Tweede meting: 3 mijl, tweebaans één richting, auto's die langs de zijkant van het voertuig passeren, min gestopt bij stoplicht, Max 75 db bij acceleratie, 50 db bij stationair draaien, gemiddeld 57,4

Image

Image

Het klinkt alsof je opstelling het stilste niveau zal bereiken.
Hoeveel uur heb je erover gedaan om al dat geluiddempende materiaal toe te voegen?
Ik heb de decibel x-app met iPhone 13 Pro Max gebruikt om het decibelniveau te meten
Het hele ding duurde 1-3 weken als een nevenproject, het is niet moeilijk, kost gewoon enorm veel tijd

61 - 66 of 66 Posts