Na het zoeken lijkt het erop dat verschillende mensen problemen hebben gehad met kapotte rollen op hun schuifdeuren, maar ik ben geen berichten tegengekomen van eigenaren die het zelf konden repareren (ik heb wel een bericht gezien over het repareren van rollen op een handmatige deur).
Is er iemand die dit project heeft aangepakt op een elektrische deur?
Voor degenen die het door de dealer hebben laten repareren, hoeveel kostte het?
Als achtergrond: we hebben een '02 EX. Ongeveer een week maakt de deur aan de bestuurderskant een schurend/krakend geluid als hij opengaat. Hij gaat open en dicht, maar klinkt er niet blij mee. Toen ik probeerde te zien wat het probleem was, zag ik dat een beugel tegen de verf in de groef schuift en deze afschraapt waar de deur opengaat, dus we zijn gestopt met het gebruik van die kant. Het lijkt erop dat vergelijkbare problemen zijn gediagnosticeerd als kapotte rollen.
Bedankt bij voorbaat.
Is er iemand die dit project heeft aangepakt op een elektrische deur?
Voor degenen die het door de dealer hebben laten repareren, hoeveel kostte het?
Als achtergrond: we hebben een '02 EX. Ongeveer een week maakt de deur aan de bestuurderskant een schurend/krakend geluid als hij opengaat. Hij gaat open en dicht, maar klinkt er niet blij mee. Toen ik probeerde te zien wat het probleem was, zag ik dat een beugel tegen de verf in de groef schuift en deze afschraapt waar de deur opengaat, dus we zijn gestopt met het gebruik van die kant. Het lijkt erop dat vergelijkbare problemen zijn gediagnosticeerd als kapotte rollen.
Bedankt bij voorbaat.