Honda Odyssey Forum banner

Kraaienpoten in de verf...

4.6K views 6 replies 5 participants last post by  John Clark  
#1 ·
Was de 08 NHBP Ody van mijn vrouw aan het detailleren toen ik dit ontdekte.

Ik weet dat het een probleem is bij een heleboel 8e generatie civics.
Hier is een slechte.

Nog iemand dit probleem, en wat heeft Honda gedaan?

#2 ·
Wauw. Soort van opschuren en opnieuw schilderen, ik zie geen andere manier om dit op te lossen. Maar schilderen is niet mijn dagelijkse bezigheid. :)

Dit is echt erg en triest. Het lijkt erop dat Honda zijn lakproblemen sinds de 2e generatie Odys niet kan oplossen. Verbazingwekkende incompetentie.

#3 ·
Wow. Sort of sanding this down and repainting, I don't see any other way to fix this. But then, painting is not my day job. :)

Dit is echt erg en triest. Het lijkt erop dat Honda zijn lakproblemen sinds de 2e generatie Odys niet kan oplossen. Verbazingwekkende incompetentie.
Zeg dat wel... Ik weet dat ze de garantie voor de blanke lak op de 8e generatie Civics hebben verlengd tot zeven jaar, ik heb mijn 09 SI pas een paar maanden geleden teruggekregen
voor het afbladderen van het dak en de spatborden...

#4 ·
Welnu, na een hoop heen en weer tussen Honda en mij, heeft Honda ermee ingestemd om de motorkap en de spatborden van de bus te spuiten. Ik hoef alleen te betalen voor het opnieuw spuiten van de voorbumper. Ik heb het vreemde gevoel dat dit de laatste Honda zal zijn die ik koop.