Honda Odyssey Forum banner

Zelfgemaakte autostoelbeschermers

6.4K views 7 replies 3 participants last post by  fuego  
#1 ·
Ik wilde gewoon mijn oplossing delen voor de bescherming van de stoelen in onze nieuwe Odyssey. Ik wilde ons leer beschermen tegen onze autostoeltjes, maar kon geen goed beoordeelde stoelhoezen vinden en wilde ook de uitstraling van de stoelen niet verbergen. Uiteindelijk kocht ik foam fitnessmat tegels voor ongeveer $10, sneed ze op maat en gebruikte vervolgens heavy-duty klittenband om ze aan de onderkant en achterkant van onze autostoeltjes te bevestigen. Nu zijn onze stoelen beschermd, je kunt nog steeds de leren stoelen zien waar we voor hebben betaald, de pads zijn aan de autostoeltjes bevestigd, dus het verwijderen ervan is net zo eenvoudig als het verwijderen van een autostoel, en als we onze autostoeltjes in een andere auto willen gebruiken, kunnen de pads er snel worden afgehaald, waarbij alleen de zachte kant van het klittenband aan de onderkant van de autostoeltjes achterblijft, wat de stoelen van anderen niet beschadigt.

#2 ·
Voorkomen deze dus dat leer uitrekt en schuim deuken krijgt?

Ik heb de handdoekmethode geprobeerd en heb nog geen resultaten gezien.
Ik heb leer, dus het is gemakkelijk schoon te maken, maar de verdomde kinderzitjes verpesten de prijs die ik heb betaald. Je kunt gewoon niet winnen?

Hoe dik zijn deze?

#3 ·
Dus deze voorkomen dat leer uitrekt en schuim deuken veroorzaakt?

Ik heb de handdoekmethode geprobeerd en heb de resultaten nog niet gezien.
Heb leer, dus het is gemakkelijk schoon te maken, maar de verdomde kinderzitjes verpesten de prijs die ik heb betaald. Je kunt gewoon niet winnen ?

Hoe dik zijn deze?
Ja, het doel was om deuken in het leer te voorkomen. Ik heb ze ongeveer een maand op en tot nu toe geen deuken. Het schuim doet zijn werk door de druk te verdelen. Ik koos voor 0,5" schuim; dik genoeg om schade aan de stoel te voorkomen, maar dun genoeg zodat ze een strakke, veilige installatie van de autostoel mogelijk maken.

#4 ·
Briljant, stsa84! Ik denk dat de trainingsmatten zijn ontworpen voor middelzware impact door volwassen mensen en ook duurzaam zijn. De onderkant van de autostoelen heeft veel oppervlakte in verhouding tot het gewicht van de kleine kinderen. Als je na een maand nog geen afdrukken hebt gezien, betwijfel ik of je die zult zien. Ik rijd in de EX, maar mijn vriend heeft een Accord Touring met lederen stoelen. Hij gebruikt een stoelverhoger voor zijn kleinzoon. Ik zal je idee doorsturen. Bedankt voor het delen!