Honda Odyssey Forum banner

Ruit aan de bestuurderskant maakt lawaai maar beweegt niet. Wat is er aan de hand?

4.3K views 1 reply 2 participants last post by  Dirkdaddy  
#1 ·
Ik heb net gezocht naar "Bestuurdersportier" om te zien of dit onderwerp al eerder aan de orde is geweest. Ik ben er zeker van dat het al is gebeurd en ik ben gewoon niet zo goed in het vinden van de juiste thread, maar hier gaan we.

Ik heb een Honda Odyssey uit 1997. Het raam aan de bestuurderskant werkt in feite niet. Wanneer de knop wordt ingedrukt om het te bedienen, maakt de raammotor wel geluid, maar het gaat niet omhoog of omlaag. Als ik op de knop druk om het naar beneden te laten gaan, kan ik het raam handmatig naar beneden duwen. Als het eenmaal beneden is, als ik op de knop druk om het raam omhoog te laten gaan, kan ik het raam handmatig omhoog trekken.

Iemand ideeën over wat er aan de hand is? Het raam lijkt in zijn rail te zitten en de motor maakt geluid, maar er gebeurt niets. Ik zou het op prijs stellen om te horen wat jullie allemaal denken. Bedankt.

#2 ·
De tandwielen kunnen versleten zijn of iets dergelijks, je zult het deurpaneel moeten verwijderen en kijken.