Is er een "pakket" set voor het vervangen van alle binnenverlichting door LED? Heb dit jaren geleden gedaan met de 2014. Weet niet waar ik moet beginnen met de nieuwe 2023.
Bedankt
jp
Bedankt
jp
Op mijn 2019 EX heb ik dit gedaan voor de kaartverlichting en de deurlampen: 194 LED-lamp - COB LED - T3.25 Miniature Wedge Base - 135 Lumen | Super Bright LEDs (4000k voor kaartverlichting en rood voor deurlampen)
Deze voor de 2e en 3e rij (lampen moeten kort zijn): 194 LED Landschapslichtlamp - 5 LED - Miniature Wedge Retrofit - 30 Lumen | Super Bright LEDs (4100k)
Dit voor de kofferbak: DE3175 LED-lamp - (4) SMD LED-festoonlamp - 3022-voet | Super Bright LEDs (4000k)
En deze voor het dashboardkastje en de console: 74 LED-lamp - 3 SMD LED - Miniature Wedge Base | Super Bright LEDs (4000k)
Ze hebben ook warmere en koelere kleurtemperaturen beschikbaar, maar ik vind de ~4000k fijn - helemaal niet blauw.
Alle lampen dimmen mooi, behalve als ze zich in het midden van het dimmen bevinden op hetzelfde moment dat de motor start - dan flikkeren ze een beetje als de motor aanslaat.
Laat het me weten als je foto's wilt.
Misschien ben ik de enige, maar ik vind 6000k LED's veel te fel.
bewerkt: Links bijgewerkt