Kocht op 29/8 een 2012 TE voor mijn vrouw. We hebben 3 meisjes (3, 5 en 7) en zijn overgestapt van een Nissan Quest uit 2007. Hier zijn een paar foto's ervan, maar iedereen weet hoe ze eruit zien
Ik heb al ongeveer 20 jaar af en toe een autoradio geĂŻnstalleerd, dus het zou vrij eenvoudig moeten zijn (voor mij) om te installeren. Ik heb hier ook een draad gevonden (http://www.odyclub.com/forums/11-au...ums/11-audio-video-security-navigation/169482-navtool-install-2011-touring.html) waar iemand het heeft gedaan, dus ik zal ook een beetje naar hun foto's kijken. Ik zal het hier zeker ook plaatsen.Laat ons weten hoe de NavTool-installatie verloopt. Ik bekijk dit al een paar jaar en heb mijn vrouw er eindelijk van overtuigd om me dit voor Kerstmis te laten kopen (ze is bang dat de garantie vervalt, samen met de afleiding van een film die op het navigatiescherm wordt afgespeeld). Ik vertelde haar dat het vooral voor haar is als ze op de voorstoel zit en ik het alleen zal gebruiken als ik geparkeerd sta.
Eerlijk gezegd, het was een beetje PITA. Ik had het gevoel dat ik de hele tijd alles zou breken. De spiegel eruit halen en terugplaatsen, de kunststoffen uit elkaar trekken om bij de schroeven te komen. De eerste kant duurde ongeveer 45 minuten, dus ik was voorzichtig om niets te breken. De 2e kant duurde ongeveer 15 minuten.Was het ook moeilijk om het oranje signaal te vervangen door het heldere? Ik heb net de spiegelbehuizing aan de passagierskant gekocht om mijn kapotte te vervangen en heb nog geen kans gehad om hem te installeren. Bedankt!!
Hier is de thread die iemand anders heeft gepost over het installeren van hun NavToolhttp://www.odyclub.com/forums/11-au...ums/11-audio-video-security-navigation/169482-navtool-install-2011-touring.htmlIk ben hier nog steeds niet aan toegekomen. Zoals ik al zei, ik heb veel gewerkt. Ik ga proberen het de komende dagen aan te pakken.Wat betreft de Navtool, is de installatie erg ingewikkeld? Ziet eruit als iets dat ik graag een keer zou willen proberen. Ik hou ook van mods. Ik heb tot nu toe de goedkope inlaat-mod, LED's binnen en buiten gedaan.
"Technisch" zijn de zwarte afdekkingen semi-transparant, maar net aan. Voordat ik er een gat in boorde, kon ik ze aanzetten en een zwak blauw licht zien.Ik begrijp het concept van deze vloer-/sfeerverlichting niet als ze GEEN manier hebben om de lichten erdoorheen te laten schijnen?
Leuk weetje: ze gaan WEL aan als je de parkeerlichten AAN hebt SMH
Begon het schudden meteen? Ik wil de mijne dit weekend installeren. Foto's over hoe je de bedrading hebt gelegd en de HDMI hebt gesplitst? Ik ga hetzelfde doen met AppleTvDraad geabonneerd! Ik had de oudere NAVTOOL geĂŻnstalleerd om de fabrieks-dvd-speler te spiegelen en ben toen net overgestapt op de HDMI-versie.
Ik heb een Roku 3 geĂŻnstalleerd en aangesloten en het ingangssignaal gesplitst naar de HDMI-poort achterin. Het enige probleem dat ik heb, is dat het navigatiescherm schokkerig is en aan en uit gaat... Ik heb contact opgenomen met NAVTOOL en ze hebben een ticket openstaan bij de engineers. Ze zeiden dat het misschien gewoon een firmware-update is. Ik hoop dat dat het probleem is, want ik heb verschillende HDMI-kabels geprobeerd en krijg nog steeds dezelfde resultaten. Ik heb zelfs geprobeerd mijn Samsung Note 4 aan te sluiten met de Samsung MHL-adapter. De foto verschijnt slechts een fractie van een seconde en verdwijnt dan. Hoe dan ook, hier is mijn video die het probleem laat zien dat ik met de unit heb.
Vandaag een paar dingen van de dealer opgehaald...
Eerst is het 14+ ELITE-embleem voor de achterklep
![]()
en dan heb ik geprobeerd uit te zoeken hoe ik dit USB in dash-ding wil doen. Degene die ik eerder plaatste, is een beetje dik voor het OEM-gat waar de sigarettenpluggen zich aan de voorkant bevinden, dus ik zou het gat groter moeten maken. Wat ook betekent dat het niet meer teruggaat naar de OEM-grootte als ik het groter maak. Dus ik heb de USB-stekker voor de 14+ besteld. Het enige probleem daarmee is dat de OEM-bedrading er niet is en dat het niet gemakkelijk te bedraden is. Ik wil echter gewoon iets kunnen opladen, of iets kunnen aansluiten op de NavTool-box, dus ik heb de hoes voor ongeveer $2 gekocht en ik ga proberen deze te retrofitten. Ik hoop er dit weekend mee te kunnen knutselen. De plaat is in kleur afgestemd op elk interieur
![]()
![]()
![]()
Ik heb dat ook gelezen, maar het werkte niet voor mij op de HDMI-ingang. Het werkte alleen op de composietingangen.Heb de NavTool aangesloten en AppleTv achterin aangesloten. Nog steeds aan het spelen met de bedrading en hoe ik alle bedrading voor het NavTool-gedeelte wil doen. Het heeft 3 ingangen en zal ze allemaal gebruiken voor verschillende dingen. Momenteel heb ik mijn iPhone gespiegeld en een oude iPod aangesloten... Ik zal daar later meer details over geven...
![]()
![]()
En @RyTone, ik weet hoe ik je probleem kan oplossen, terwijl het speelt (en het scherm in en uit gaat en de bovenkant in de war raakt), houd de info-knop ongeveer 3 seconden ingedrukt. Zwarte, witte en grijze lijnen verschijnen op het scherm en het blijft in de war raken. Draai het Nav-wiel naar links totdat de bovenste lijnen stoppen met bewegen. Druk vervolgens op de middelste NavTool-knop.
Gebruik pagina 4 van de handleiding
http://www.navtool.com/manual_DVIHA-HDD.pdf
In de socket zitten 2 kleine zwarte lipjes die je naar buiten moet duwen en dan kun je de aansteker naar je toe trekken.Nice! That's exactly what I want to do.
How did the stock socket come out? Were there push tabs or...?
Were you able to do all the work by just removing the kickpanel in the driver's footwell?
http://www.odyclub.com/forums/54-2011-odyssey/206849-front-grille-bumper.html14+ grill past niet op het 2011-13 model? (bovenkant steekt uit?)
neebeetje off topic..\n\nKun je de grill verwijderen zonder de hele bumper eraf te halen?\n\nDe reden dat ik het vraag is dat ik overweeg om mistlampen voor te installeren....\n\nIk weet dat het verwijderen van de voorbumper niet al te moeilijk is, maar ik ben gewoon nieuwsgierig...\n\nTIA