Honda Odyssey Forum banner

Probleem met de uitlijning van de elektrische schuifdeur

2.2K views 2 replies 3 participants last post by  kernel  
#1 ·
Hallo mensen. Ik heb naar dit probleem gezocht en er niet echt iets over gevonden dat me kon helpen, dus het spijt me als dit al is uitgekauwd. Als je weet of er een bericht/thread is die dit oplost, laat het me dan weten.

We hebben de motor van de linkerkant elektrische schuifdeur vervangen en ongeacht hoe we de deur uitlijnen met de beugel die aan de rol bevestigd is, als we de deur inschakelen, kunnen we hem twee keer openen voordat er een foutmelding over de linkerschuifdeur verschijnt. Na het krijgen van deze fout, moet ik proberen de beugel opnieuw uit te lijnen, maar ik kan geen positie vinden die zo is uitgelijnd als voorheen. Ik heb het hele resetten van de regeleenheid van de elektrische deur doorlopen, waarbij je de 7,5 ampère zekering eruit haalt en er weer in doet om de code te resetten, en bij elke 2e keer openen en sluiten van de deur krijgen we een foutmelding. Ik heb zelfs zekering #13 voor de elektrische schuifdeur verwijderd en vervangen, maar het helpt niet.

Heeft iemand hier dit probleem gehad? Zo ja, zou je me dan willen laten weten hoe je het hebt opgelost, alsjeblieft?? :)

#2 ·
Hallo mensen. Ik heb naar dit probleem gezocht en er niets over gevonden dat me echt kon helpen, dus het spijt me als dit al is uitgekauwd. Als je weet of er een bericht/thread is die dit oplost, laat het me dan weten.

We hebben de motor van de linkse elektrische schuifdeur vervangen en ongeacht hoe we de deur uitlijnen met de beugel die aan de rol bevestigd is, als we de deur inschakelen, kunnen we hem twee keer openen voordat er een foutmelding komt over de linkse schuifdeur. Na het krijgen van deze fout, moet ik proberen de beugel opnieuw uit te lijnen, maar kan ik geen positie vinden die zo is uitgelijnd als voorheen. Ik heb het hele resetten van de elektrische deurcontrole-eenheid doorlopen waarbij je de 7,5 ampère zekering eruit haalt en er weer in doet om de code te resetten en bij elke 2e keer openen en sluiten van de deur krijgen we een foutmelding. Ik heb zelfs zekering #13 voor de elektrische schuifdeur verwijderd en vervangen, maar het helpt niet.

Heeft iemand hier dit probleem gehad? Zo ja, zou je het me dan willen laten weten hoe je het hebt opgelost??? :)
Heb je dit ooit opgelost gekregen? Heb nu hetzelfde probleem...

#3 ·
De middelste rol heeft de belangrijkste omhoog/omlaag/in/uit-aanpassingen. Maar het is mogelijk om de aanpassing te scheeftrekken, zodat de rollen niet in een rechte hoek ten opzichte van de middenrail/track staan. Probeer de middelste rol te bekijken terwijl u de deur opent en sluit. Kijk of u kunt zien waar en hoe de deur blijft hangen.