Honda Odyssey Forum banner
1 - 4 of 4 Posts

pokefann

· Registered
10 Posts
Discussion starter · #1 ·
Hallo allemaal,

Iemand de parkeersensor en de sensor voor de achterklep zelf geïnstalleerd op een 2023 Sport-trim? Ik zie dat je een 2023 Odyssey Sport met beide opties kunt bouwen, maar als ik de College Hill-handleidingen lees, staat er dat het niet gecombineerd kan worden. Instructies tonen aan dat de parkeersensor een kabelboom aan de passagierskant gebruikt, terwijl de achterklepsensor een kabelboom aan de bestuurderskant gebruikt.

Ik heb de kicksensor toegevoegd aan mijn 2018 EX-L. Wat een verspilling van tijd en geld. Het werkt zelden en ik lijk een idioot die met mijn voet rondzwaait op de parkeerplaats.
Heb je een trekhaak laten installeren?

Ik heb parkeersensoren en een achterklep kicksensor samen met een Honda oem trekhaak en de kicksensor werkt altijd (aan beide kanten van de kogel).

Kicksensor kwam uit de fabriek, maar toen ik de dealer vroeg om een trekhaak te installeren, moesten ze de antenne van de kicksensor verplaatsen als onderdeel van de installatie van de trekhaak om ervoor te zorgen dat deze niet door de trekhaak wordt belemmerd.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

1 - 4 of 4 Posts