Hoeveel mijl heb je erop staan? Ik weet dat ik een paar mensen met 200k+ op dit subforum heb gezien...
Ik ben vandaag op de snelweg aangereden en het zou het einde kunnen zijn voor mijn odyssey. Ik heb er 659.000 goede mijlen mee gereden. Ik ben waarschijnlijk dit weekend op zoek naar een odyssey uit 2015. Dus ik ga waarschijnlijk naar het forum van de volgende generatie. Succes allemaal.
Sorry om dat te horen. Ik ben benieuwd wat de verzekeringsmaatschappij u aanbiedt. Toen de '04 LX met 160.000 mijl, afgebeeld in mijn handtekening, in juli 2014 door een boom total loss werd verklaard, werd mij door een collega (een voormalig schade-expert) verteld om hun eerste aanbod niet te accepteren. Ze vertelde me om de schade-expert te vragen de schatting te verhogen en het opnieuw te proberen. Nadat de fysieke inspectie was voltooid, boden ze me $3300 aan. Ik vroeg hen om het opnieuw te proberen en kreeg minder dan 24 uur later een telefoontje met een aanbod van $5200. Dat is ongeveer 60% meer dan het oorspronkelijke aanbod. Ik stel voor dat u hetzelfde probeert.Ik ben vandaag op de snelweg aangereden en het zou het einde kunnen zijn voor mijn odyssey. Ik heb er 659.000 goede mijlen mee gereden. Ik ben waarschijnlijk dit weekend op zoek naar een 2015 odyssey. Dus ik ga waarschijnlijk naar het forum van de volgende generatie. Succes allemaal.