Hé jongens, ik vroeg me af of iemand me kan helpen uit te zoeken wat er aan de hand is met de Honda Odyssey uit 1995 van mijn ouders. De remmen doen al een tijdje raar. Hier zijn de details over de auto en de symptomen van het rempedaal die ik heb ervaren. Al een tijdje heb ik gemerkt dat als ik volledig tot stilstand kom bij een stoplicht met mijn voet op de rem en de auto volledig stilstaat... na een paar seconden begint de auto soms vooruit te kruipen en moet ik nog verder op de rem trappen om hem weer tot stilstand te brengen. Dus in principe lijkt het erop dat het rempedaal en de remmen een deel van hun druk verliezen nadat het pedaal een tijdje is ingedrukt. Nu, nadat ik er laatst mee heb gereden, merkte ik voor het eerst dat de rempedaaldruk varieert bij verschillende snelheden. Soms reageert hij goed en hoef ik niet zo hard te drukken om de remmen te laten werken, en andere keren reageert hij niet en moet ik het rempedaal heel ver naar de vloer trappen om remdruk te krijgen. Ik moet dit snel aanpakken, want het is behoorlijk gevaarlijk voor de bestuurder om niet te weten hoeveel druk hij op de remmen moet uitoefenen tijdens het rijden, omdat dit willekeurig kan veranderen. Heeft iemand ideeën over wat intermitterende rempedaaldruk en remwerking zou kunnen veroorzaken? Bedankt!