Ik heb al heel lang moeite om Shin Etsu Grease te bemachtigen.
Als ik in de buurt van onze lokale dealers ben, ga ik naar binnen en vraag ik naar dit mysterieuze vet. Ze kijken me glazig aan en zeggen dat we daar niet over mogen praten, en het ook niet mogen verkopen.
Ik had het over de maanden heen aan verschillende online bestellingen met andere artikelen toegevoegd, maar het werd nooit verzonden.
Ten minste één keer vertraagde het een bestelling met weken, wachtend op dit vet. Ik moest bellen en vragen wat de vertraging voor mijn onderdelen was. Ze zeggen dat ze wachten op vet. Ik zeg, stuur nu de beschikbare onderdelen. Zal het vet later uitzoeken. Dus vet geannuleerd.
Ik heb het minstens drie keer alleen besteld, en het wordt nooit verzonden.
Vet wordt bij de bestelling geladen, staat op voorraad, dan betalen, alles goed, dan sturen ze een dag of twee later een e-mail met de mededeling: nee, niet leverbaar, backorder, bestelling geannuleerd.
Ik heb het eindelijk in handen.
Het voelt als hydrocortisoncrème fwiw.
Mijn eerste keer dat ik Etsu-vet ervaar.
Ik heb zoveel over dit geweldige vet gehoord / gelezen.
Kan niet wachten om het in zoveel uitgedroogde gebieden te verwerken.
Besteld op 22-11-22 van;
HondaPartsConnection.com
Brannon Honda
Birmingham, AL
866-587-1233
Het duurde bijna een maand om te verzenden.
Maar het werd wel verzonden en kwam na een paar weken aan.
Verzonden op 12-12-22 ~
Ontvangen / Geleverd op 15-12-22
Ik dacht alleen dat ik een update zou geven zoals beloofd.
Ik heb 4 auto's in onze stal. Bijna iedereen heeft problemen met deur-/kofferdichtingen.
Ik heb alles in mijn arsenaal geprobeerd om de genoemde pakkingen te smeren. Niets lijkt te blijven zitten.
Iedereen zweert bij dit product. Kan niet wachten om het aan te brengen / te proberen.
Ik denk ook dat dit onze Ody-schuifdeuren soepeler zal laten werken / openen.
Ik zweer dat 1/4 van ons probleem plakkerige / oude / zelden gebruikte / bediende / pakkingen / deuren zijn.
Alleen een update.
Genuine OEM Honda products at discounted prices. Keep your Honda running at its best by using only authentic OEM parts for cheap. Experts standing by.
www.hondapartsconnection.com