Mijn 03 Honda Ody knalt als ik hem in de achteruit zet na het starten als hij 's nachts heeft stilgestaan. Ik moet hem 5 minuten laten opwarmen voordat ik hem in de achteruit zet, dan gaat het soepel. Weet iemand waarom dit gebeurt?
Gemaakt, niet helemaal. Waarschijnlijk gewoon op een gegeven moment vervangen. De vloeistof moet nog steeds om de andere olieverversing worden afgetapt en gevuld. Het is elke keer ongeveer 3 quarts. Sommigen van ons, mezelf incluis, hebben goede ervaringen gehad met de Amsoil ATF-vloeistof. Ik denk dat het meer gaat om gewoon voorzichtig te rijden. Probeer de motor niet vaak boven de 3.000 tpm te duwen en dat verlengt de levensduur van de vloeistof.beeper59 said:Bedankt voor je input, ik zal de filter vervangen als die er een heeft, en ik zal hem aftappen en vullen en het dan opnieuw doen. Is er nog iets anders dat ik moet weten over de transmissie? Toen ik hem 4 jaar geleden van de dealer kocht, vertelden ze me dat de transmissie gerepareerd was van welk probleem de 03's ook hadden. Nogmaals bedankt
Auw. TSB zegt dat je een gereviseerde transmissie moet installeren. Balen.New Dad New Van said:Voor Odysseys uit 1999 en 2000: TSB over transmissie die in de achteruit klapt: http://www.in.honda.com/Rjanisis/pubs/SB/A00-065.PDF